М.В.Наумова
6. Класичне означення ймовірності.
Варіант 1.
№1.
В кошику знаходяться 4 білих і 5 чорних куль. Навмання виймається одна куля. Яка ймовірність того, що вийнята куля: 1) біла; 2) чорна; 3) зелена; 4) біла або чорна?
№2.
В кошику знаходяться 8 зелених, 6 чорних, 7 червоних куль. Навмання виймається одна куля. Яка ймовірність того, що ця куля: 1) біла; 2) чорна; 3) червона; 4) не біла; 5) не чорна; 6) не червона?
№3.
Для іспиту підготували білети з номерами від 1 до 25. яка ймовірність того, що взятий навмання учнем білет має однозначний номер?
№4.
Альоша забув останню цифру номера і набрав її навмання,
пам'ятаючи лише, що ця цифра непарна. Знайти ймовірність того, що номер
набраний правильно.
№5.
У класі 20 хлопчиків і 10 дівчаток.
а) На клас дали один квиток у цирк, який вирішено розіграти за жеребом. Яка ймовірність, що в цирк піде хлопчик?
б) Вчитель історії знає, що 3 дівчинки та 5 хлопчиків з класу були напередодні в кіно, тому не вивчили домашнє завдання. На жаль, він не знає їх прізвищ, але дуже хоче поставити кому-небудь двійку. Кого йому краще викликати до дошки - хлопчика чи дівчинку?
в) Влад не зробив домашнє завдання з математики. Яка ймовірність, що вчитель цього не дізнається, якщо за урок він встигає запитати п'ятьох?
№6.
Для шкільного новорічного вечора надрукували 125 пронумерованих запрошень, між якими передбачається розіграти головний приз. Яка ймовірність, що номер щасливчика буде закінчуватися:
а) на 3; б) на 9; в) Вова отримав запрошення з номером 33, а Таня - 99. Чи вірно, що у Вови більше шансів отримати головний приз?
№7.
У Даринки дві однакові пари рукавиць. Йдучи на вулицю, вона навмання бере дві рукавички. Яка ймовірність, що вони виявляться парними (тобто на різні руки)?
№8.
У лотереї беруть участь 100 квитків. Розігрується один приз.
а) Яка ймовірність того, що ви нічого не виграєте на свій єдиний квиток?
б) Беручи участь у тій же лотереї, ви купили 20 квитків. Яка ймовірність, що ви знову залишитеся ні з чим?
№9.
Кидають дві однакові монети. Яка з подій більш ймовірна:
А – монети випадуть однаковими сторонами;
В – монети випадуть різними сторонами?
№10.
Кидають три монети. Яка ймовірність наступних подій:
А – цифр більше ніж гербів:
В- випало рівно два герба:
С – три монети випали однаковими сторонами:
D – цифр не більше двох?
№11.
Яка ймовірність того, що навмання вибране двозначне число ділиться на 4?
Самостійні роботи 8 клас.
|